loading...
*¤. Meru - Download .¤*
Mehdi بازدید : 1067 شنبه 1393/09/08 نظرات (4)

برترین گوشی‏های مجهز به سیستم‌ عامل اندروید در بازار موبایل سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شده ‏اند که در میان آنها محصولاتی از کمپانی‌ هایی مانند HTC، Sony و نکسوس دیده می‌ شوند.

براي ديدن ليست به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

برخی از گوشی‌های اندرویدی به‌دلیل داشتن مزایای منحصربه‌فردی مانند برنامه‌های نرم‌افزاری، سرعت پردازش، اندازه صفحه، رزولوشن، ظرفیت باتری و میزان شارژ جزو برترین‌های سال از نگاه مخاطبان جهانی نام گرفته‌اند. در این میان پنج گوشی‌ برتر امسال عبارت است از: HTC One M8 , Moto X , Nexus 5 , Sony Xperia Z3 Compact، OnePlus One.

HTC One M8
یکی از محصولات برتر HTC One بوده و با کد M8 در ادامه نسل M7 است. جنس این گوشی از آلومینیوم بوده و قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت نانویی، دوربین ۴ اولتراپیکسلی، صفحه نمایش ۵ اینچی، تصویر فول اچ‌دی، صفحه نمایش LCD توسط گوریلاگلس ۳ حفاظت شده که زاویه خوبی به تلفن همراه می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه که به‌عنوان اولین گوشی پرمخاطب انتخاب شده می‌توان به پردازنده کوآلکام ۴ هسته‌ای snapdragon 801، سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۴٫۲، اشاره کرد.

Moto X
این گوشی به‌دلیل سرعت، پردازنده و تصویر مناسب به عنوان محصول برتر شناخته شده است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Super AMOLED رزولوشن ۱۰۸۰px x 1920px، پردازنده ۲٫۵GHz اسپندارگون snapdragon 801 و باتری ۲۳۰۰ mAh دوربین اصلی ۱۳ MP و دوربین دوم ۲ MP و سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat برخوردار است.

Nexus 5
نکسوس،از سری دستگاه‌های موبایل است که از سیستم‌عامل اندرویدی تولید شده توسط گوگل استفاده کرده و با همکاری تولیدکنندگان منتخب ساخته می‌شود. از ویژگی‌های این گوشی جدید می‌توان به صفحه نمایش ۴٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ شیشه گوریلا گلس ۳ و تراکم پیکسلی حدود ۴۴۵ پیکسل، باتری ۲۳۰۰ mAh میلی‌آمپر، پردازنده ۲٫۳ GHz quad-core و Snapdragon 800 و دوربین ۸ MP اشاره کرد.

Sony Xperia Z3 Compact
محصول سونی زد ۳ کامپکت، یکی دیگر از محصولاتی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. این محصول با صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی و رزولوشن ۷۲۰ P و تراکم ۳۱۹ پیکسلی و با داشتن پنل IPS LCD قابلیت نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ را در خود دارد. این گوشی از باتری ۲۶۰۰ mAh و پردازنده ۴ هسته‌ای و Snapdragon 801 ، حافظه داخلی ۲ GB of RAM سیستم‌عامل کیت کت، سنسور ۲۰٫۷ مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری K4، پردازشگر ۴ هسته‏ای، اسنپدراگون ۸۰۱ و ۲ گیگابایت حافظه داخلی رم برخوردار است.

OnePlus One
وان پلاس، یک شرکت چینی است که در تولید و عرضه محصولات فناورانه فعالیت می‌کند. گوشی هوشمند OnePlus One، به پردازشگر Qualcomm Snapdragon 801، و ۳ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵٫۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، تراکم پیکسلی ۴۰۱ P، باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر، دوربین ۵ مگاپیکسل، سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴٫۲ مجهز است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط خانه هوشمند در تاریخ 1395/07/27 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

من گوشی one m8 رو داشتم. واقعا گوشی خوبی بود.
ممنون از سایت خوبتون

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,565
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 35,534
  • بازدید کلی : 1,454,493