loading...
*¤. Meru - Download .¤*
Mehdi بازدید : 350 پنجشنبه 1392/12/22 نظرات (1)

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم،

مادرم مریض بابام مرده، ۲ شیفت کار میکنم

واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا: اســـــتــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!


براي خواندن بقيه به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

 

 

درس که دارم میخونم همزمان دلم میخواد کلی کار دیگه انجام بدم ،

 

اصلا انگیزم ده برابر میشه ؛ دلم میخواد هرکاری بکنم فقط درسه رو نخونم !

 

.

 

.

 

.

 

تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :

 

دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !
و...

 

یه سری از این آدما باس شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن !

 

الان موبایل و سینمای خانگی هم روشن میشن سلام میکنن،

 

تاره نوکیا دستم میده !!!

 

.

 

.

 

.

 

من آن گلبرگ مغرورم …

 

کدوم ؟ قرمزه ؟ نه ، نه ، بغلیش !

 

واااااااااااااى ، خیلى خوب افتادى !

 

.

 

.

 

.

 

نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!

 

.

 

.

 

.

 

داشتم برنامه هاى مهم آینده م رو مرور میکردم،

 

از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم، باقیش دور از دسترسه !

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین ؟

 

کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی;

 

اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه !

 

اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه !

 

.

 

.

 

.

 

دوستم برام اس ام اس زده پرسیده :

 

میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟

 

براشت نوشتم : نه نمیدونم …

 

برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم … !!

 

منو میگی

 

ینی یه همچین دوستای اهل دلی داریم ما!!

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین اگر ۵ دقیقه زود راه بیفتی نیم ساعت زود می رسی

 

و اگر ۵ دقیقه دیر راه بیفتی نیم ساعت دیر می رسی ؟

 

.

 

.

 

.

 

گاهی نمیتونم تشخیص بدم که من واقعا الان گشنمه یا فقط حوصلم سر رفته !

 

.

 

.

 

.

 

گویش دختران در سال ۸۱ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی ؟ قربونت برم !

 

گویش دختران در سال ۸۶ : عزیزم ، عشقم چرا ناراحنی ؟ قلبونت برم !

 

گویش دختران در سال ۹۱ : عجیجم ، عجقم چلا نالاحتی ؟ قلبونت بلم !

 

گویش دختران در سال ۹۶ : دیبیلیم ، عولوپولو ، بیلی بولونات !

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین تو فیلمای ایرانی همیشه آدم بده بیلیارد بازی میکنه ؟

 

.

 

.

 

.

 

درسته پراید کولرش خوب نیست ولی وُژدانن بخاریش خوب خنک می کنه !

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین دردناکترین لحظه ی دنیا اینه که سر جلسه امتحان;

 

جواب یه سوال رو خط میزنی و یه چیزی دیگه مینویسی ،

 

بعد که میای بیرون میفهمی همون جواب اولی درست بوده ؟

 

.

 

.

 

.

 

دیشب ساختمون کناریمون آتیش گرفته بود با بابام سریع لباس پوشیدیم بریم کمک ؛

 

مامانم یهو داد زد وااااایستید ! دارید میرید آشغالارم بزارید جلو در !!!

 

بدجور تو فکر فرو رفتیم با بابام …

 

.

 

.

 

.

 

من یه اخلاق خیلی خوبی دارم و اونم اینه که هیچوقت نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم

 

ولی کسی که نظرش با من متفاوته خره …

 

تموم شد و رفت !

 

.

 

.

 

.

 

چهارشنبه کلاسام تموم شد وسایلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه …

 

امروز داداشم برگشته بهم میگه : حالا تا کی خونه ی ما آویزونی ؟

 

.

 

.

 

.

 

پیاله اى مشکوکم

 

لبریز از حرف هاى ریز و درشت

 

که مرگ و زندگى

 

من را به هم تعارف مى کنند..!

 

.

 

.

 

.

 

سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان … نه واسه پرایدم …!

 

.

 

.

 

.

 

لوازم شخصی چیست ؟

 

وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد

 

و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن وسایل استفاده کنند ،

 

در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود !

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین یه وقتایی هم تا آماده میشی که نظرتو بگی،

 

یهو بحث عوض میشه و ضایع میشی ؟

 

.

 

.

 

.

 

من هیچوقت بحث نمیکنم ؛ من فقط توضیح میدم که حق با منه !

 

.

 

.

 

.

 

ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺭﺩﯾﻒ ﺍﻭﻝ ﮐﻼﺱ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﻮﺷﻦ

 

ﻭﻟﯽ ﻓﻘﻂ ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻫﺎﯼ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻧﺒﺎﺷﻨﺪ !

 

روحیه ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺩﯾﻒ ﺁﺧﺮﯼ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ …

 

.

 

.

 

.

 

تا حالا دقت کردین تو فیلم های ترسناک;

 

طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه ؟!

 

.

 

.

 

.

 

دیشب اومدم خونه میخواستم خودمو لوس کنم و گفتم :

 

مامان هوا خیلى سرده ، گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم …

 

مامانم : هیچ مرگیت نیست ، کمتر قلیون بکش خوب میشى !

 

.

 

.

 

.

 

اگه هدف زندگیتون این باشه که برید اونور آب واقعا آدمای اوسکلی هستید !

 

چون تا پاتون برسه اونور آب…

 

اینور آب میشه اونور آب و باز هم می خواید برید اونور آب !

 

خخخخخخخخ

 

.

 

.

 

.

 

هیچ دقت کردین برف پاک کن ماشین بیشتر وقتا بارونو پاک میکنه ؟

 

پس چرا بهش میگن برف پاک کن ؟

 

.

 

.

 

.

 

بچه خواهرم سه سالشه ، شیطونی میکرده مامانش بهش گفته اینقد شیطونی نکن بسه !!

 

گفته اصن من میخوام تنها زندگی کنم …

 

.

 

.

 

.

 

فندک چیست ؟

 

وسیله ای است برای روشن کردن سیگار که معمولا خراب نمیشود

 

بلکه توسط دوستی از دوست دیگر دودره میشود …

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺗﺎ “ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ” ﺑﮕﯿﺮﯼ ، ﻓﻮق ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻣُﺪ میشه ؛

 

ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺟﺮ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻓﻮﻕ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﺑﮕﯿﺮﯼ ، “ﺩﮐﺘﺮﺍ” ﻣُﺪ ﻣﯿﺸﻪ ؟

 

.

 

.

 

.

 

یه بار ننم با عموم و زن عموم دعواش شده بود اومده بود خونه به بابام میگفت:

 

برادرت خودش خوبه ولی ترک تحصیل حرفای زنش قرار میگیره … خخخخخ

 

.

 

.

 

.

 

روانشناسه دیشب گفت جوری زندگی کنید که انگار روز آخر عمرتونه ،

 

امروز به حرفش گوش کردم و کل کلاسارو پیچوندم !

 

دختر.

 

.

 

.

 

دقت کردین تو خونه کلا کسی باهات کار نداره،

 

حالا یه دقیقه میای با هندزفری آهنگ گوش کنی بقالی سر کوچتونم ۵ بار صدات زده ؟

 

.

 

.

 

.

 

موبایلمو دزد برده هرچی گشتم کارتونشو پیدا نکردم ،

 

پسر عموم اومده میگه *#۰۶# رو بزن تو گوشیت سریالشو بهت میده بعد با این برو کلانتری

 

من

 

فک و فامیل

 

عموم و زن عموم

 

گوشیم توی دست دزده

 

خود دزده

 

بچه محلای دزده

 

.

 

.

 

.

 

فارسی: دوستت دارم

 

انگلیسی: آی لاو یو

 

فرانسه: ژ تم

 

اسپانیول: ته آم

 

ایتالیایی: تی آم

 

آلمانی: ایش لیبه دیش

 

دخترونه: بولولو گوجی موجی بوچ بوچ!

 

.

 

.

 

.

 

به خدا پارک دوبل اصلا سخت نیست…

 

فقط کافیه حواستون به

 

جدول و

 

تیر چراغ برق و

 

ماشین پشتی و

 

ماشین جلویی و

 

دسته برف پاک کن و

 

روسریتون و

 

کفش پاشنه بلند و

 

ناخون مصنوعی و

 

کلاچ و

 

ترمز و

 

گاز و

 

فرمون و

 

پسر همسایه که داره بهتون میخنده باشید !

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال در تاریخ 1393/01/08 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

مطلب جالب و خنده داری بود دستتون درد نکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,816
  • بازدید ماه : 8,351
  • بازدید سال : 42,744
  • بازدید کلی : 1,461,703