loading...
*¤. Meru - Download .¤*
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محدثه در تاریخ 1396/06/10 و 2:29 دقیقه ارسال شده است


سلام یاس خیلی خیلی دوست دارم و در حسرت دیدنت موندم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/06/26 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

سلام...من خیلی اتفاقی آهنگاتون گوش میدم...همون چندتایی که گوش دادم خوب بودن...نامه ای به فرزند که عالی بود..
شما که ازدل آدمایی که بهشون ظلم شده اعتراض میکنیدچرا از دل امثال ما نمیگید که جوانی و آیندشون زیرپای قهرمانای موفق ماه عسل له شده...شاید این سکوتتون عدم آگاهیتون باشه یاشایدم مصلحت...من قضاوت نمیکنم شما یکم درموردش فکرکن

این نظر توسط لیلا در تاریخ 1395/06/19 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

از من هم میخونی؟
اخه من لیلام

این نظر توسط ALONE در تاریخ 1395/06/16 و 3:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام
من یکی از طرفداران شما هستم من سالهاست که آهنگایتان راگوش میدهم من دوست دارم یه رپر شوم
الگویم در رپ فارسی شماهستیدخوشحال میشم اگه به ایمیل من یه سر بزنید باسپاس.

این نظر توسط حسین اقا در تاریخ 1395/06/08 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

سلام یاس واقعا درد مردم رو میگی خیلی دوست دارم بیای شمال یه اردک شکم پر مهمونت کنم

این نظر توسط pouya در تاریخ 1395/05/10 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.یاسر من دیوانه ی خودتو آهنگ هاتم و هر لحظه که می شنوم که مانع پخش موسیقی ها و سخنان پر معنی و تاثیر گذار تو می شوند ناراحت می شوم . و به نظر من این از ضعف ما ایرانی است.که نمی خواهیم ایراد های خودمونو بشنویم تا اون ها رو درست کنیم.من از رپ خوشم نمی آمد تا وقتی که آهنگ های تو رو شنیدم و با دقت بهشون گوش کردم و روی من هم خیلی تاثیر گذاشتند.ولی من به جز آهنگ های تو به هیچ اهنگ رپ دیگه گوش نمی کنم.من قول میدم اگه روزی توانایی اینو داشتم که بهت کمک کنم هیچوقت از انجام این کار دریق نمی کنم و همیشه یکی از طرفداران تو هستم که همیشه پشت.تو هستم.

این نظر توسط ali در تاریخ 1395/05/09 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من عاشقتم من حاظرم مامانمو بکشم ولی تو رو ببینم

این نظر توسط پارسا بی کس در تاریخ 1395/05/07 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

سلام یاس من علاقه به رپری دارم و واقعا استعداد دارم میشه پر و بال منو بگیری تا باهات همراه رپر شم منم مادر ندارم از دنیا بزارم و بعض گلو گیر کرده زیاد دارم ۰۹۳۳۸۶۹۰۴۸۰ شماره تماس من

این نظر توسط حسین در تاریخ 1395/04/30 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا یاسر من یک پسر۱۳ ساله هستم من عاشق توهم هازرم همچیمو بدم تو رو ببینمو شمارتم داشته باشم این یکی از رویاهای منه

این نظر توسط محمد علی سیدزاده در تاریخ 1395/04/17 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه میشه پیاممو به یاسر برسونید من یک دوست قدیمی یاسر هستم شهرستانشان اگه یادش مونده باشه میخوام بام تماس بگیره اگه پیمامم بهش میرسه به اومدید دیدار


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,030
  • بازدید ماه : 8,565
  • بازدید سال : 42,958
  • بازدید کلی : 1,461,917