loading...
*¤. Meru - Download .¤*
Mehdi بازدید : 113 شنبه 1392/12/17 نظرات (2)

با سلام خدمت تمامي كاربران بازديد كنندگان و اعضاي گرامي !

اين سايت در نظر دارد  تبليغات كامل و مداوم وبسايت يا وبلاگ ( وبنوشت ) , اجناس , سامانه تبليغاتي و هرگونه  خدمات شما را در بالا ترين پست سايت براي مدت هفتگي , ماهانه و يا سالانه (مدت تبليغ متناسب با درخواست شما ) قرار داده و از اين راه در جهت بهبود خدمات شما و تبليغ ان  اقدام نمايد ...

براي خواندن بقيه به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

 

نمونه 400*70

 

نمونه 128*178

نمونه 400*700

 

اين نمونه ها ساده ميباشد و هيچ گونه طراحي و افكتي روي ان صورت نگرفته است و فقط براي نمونه اندازه به كار رفته است !

 

براي سفارش در زير همين پست پيام شخصي ارسال كنيد يا به شماره تلفن 09363138554 پيامك ارسال كنيد !

 

با تشكر مدير سايت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط majid در تاریخ 1392/12/18 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش قیمتا باور نکردنیه
من حتما سفارش میدم
زنگ میزنم بهت
مرسییییییییشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزيز بنر شما فردا ساعت 8 شب روي سايت قرار ميگيره به مدت 6 ماه

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/12/18 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

خوب من باید چی کار کنم - هنوز برای وبم نویسنده ندارم
پاسخ : شما وب سايتت رو اگه تبليغ كني و اي پي هاي سايتت زياد بشه امار الكساي سايتت بره بالا نيازي به نويسنده نداري من خودم تنها اين سايتو مديريت ميكنم و الا ن رتبه من 1 مليونه الكسا و سي امين وبلاگ ايپي بالاي رزبلاگم ولي تنها كار مينم چون وبم رو تبليغ كردم امارش رفت بالا و حالا نيازي به تبليغ نداره چون خيلي رتبه خوبي داره ....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 957
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,328
  • بازدید ماه : 8,863
  • بازدید سال : 43,256
  • بازدید کلی : 1,462,215