loading...
*¤. Meru - Download .¤*
Mehdi بازدید : 1874 یکشنبه 1393/05/26 نظرات (0)

متن آهنگ سلام سلام ماهان زد و سعيد پانتر ( خیلی فانه )

براي خواندن متن اين اهنگ زيبا به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...


Hello
this is mahan zed
feat saeed panter
did you like mahan’s style
I hope you like it
داستان ما اینه که به تو میگم حالا
دستا یکی به کمر یکیشم بالا
دوست داری باشی باهام روی سن بالا
پس دستاتو بده بیا بکشم بالا
سلام سلام سلام منم ماهان
داد زدم و الان یکم بالام
دلم میخواد بازم برم بالاتر
بزن با هم بریم بکشمت بالا
وای چه بویی ، عجب مدل مویی
چه دختر هولویی ، فقط یکم فولویی
وای چه بویی ، عجب مدل مویی
نگا عجب ویویی ، دختر چقدر هولویی
یه چیزی همش میره زیر پام
انگار داغون شده دو تا پام
مامان ببین ماهان چه باحال شده
یکی بره خبر بده به بابام
دلم میخواد امشب همه اینجا با هم باشن
بالا پایین شه تحریک شه عضلات بدن
یه نگا به من بنداز ببین چه خفن شدم
مثل نوه ننه ننه ننم
بگو تو
بگو الان چی میخوای بگو بدم بهت
بدونِ
بدون من خوش نمیگذره بهت
بگو تو
بگو ببینم چیه الان فازت
بگو ، بگو ، وای ، موزیک ، ماهان زد
باریک الله همینو میخوام همین دوباره
همه هزار تا هزار تا میبینم الان
همه میشینن رو زمینو بالان همه الان
منم پایم حرکات خارجی کنی برام
گوپس گوپس بگو به این موزیک روی سرا
موزیک روی سرا ، قر تو کمرا
قر بدین دخترا و پسرا
رد کن همرو فقط من بمونم برات
خوش اومدی خانم بازم بیا اینورا ، ببخشید
تکون بده که رقص کمرتو میخوام
اینقد قاطی که نمیتونم طرف تو بیام
مثل دیوونه ها شدیم همه قاطی پاتی
مهم نی که با پیکانی با بوگاتی
بی،بی،بیا د،دلتو ب،بده به من
بلدی ، لوندی ، خب بده قر نرم
جیغ بزنین که صداتون برسه به من
کیه که بتونه بخونه براتون اینجوری مثل من ، آ
داستان ما اینه که به تو میگم حالا
دستا یکی به کمر یکیشم بالا
دوست داری باشی باهام روی سن بالا
پس دستاتو بده بیا بکشم بالا
یه پا عقب یه پا جلو
سریع بشین وسط ولو
همه آماده تا بگم دستا بالا
خب سر عقب سینه جلو
تا که بریم روبه جلو
خانم اینجوری نه مثل مونگولا
تو هی نکن خودتو لوس
بدو بیا منو ببوس
دلم میخواد صحنه جذاب بشه
هی استپ بشه زولوفودوس
ژلوفن ، بروفن ، استامینوفن
داره سرم میترکه سریع بده بم
رو اوج موزیکم رو موج فیزیکم
کم کم دیگه دارم میرم رتتته ته
رتتته رتتته رتتته هم هم
رتتته رتتته رتتته آی
رتتتته رتتتته رتتته هم هم
ببین حالا چه میکنه خوش به حالم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 757
  • باردید دیروز : 333
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,128
  • بازدید ماه : 8,663
  • بازدید سال : 43,056
  • بازدید کلی : 1,462,015