loading...
*¤. Meru - Download .¤*
Mehdi بازدید : 497 چهارشنبه 1393/05/22 نظرات (0)

براي خواندن متن به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...

خیلی حالم خوبه   توپه توپ توپه

دوس داریم برسیم با موزیک ما هم -

حالم چه خوبه  حالم چه خوبه

اسموک بده باید فاز میگیرم باهات من

بدو بدو پوک بزن به اسموکم

فاز میگیرم باهات من

بدو بدو یه پوک بزن تو فیس

فاز میگیرم باهات من

بدو بدو بدو بدو ااا

گاز میگیرم به بازوت هـــی

بدو بدو یه پوک بزن تو فیس

من رقصو دوس دارم  رقصو دوس دارم

رقص با بوس دوس دارم

خیــلی رقص …

امشب میخوام دوباره فاز بگیرم

یه حس پرواز بگیرم

ببرمتون روی ابرا  واستون اناناس بگیرم

من مزم بامن براس  بعد هستم رو فاز دنس

برگردو زود دس تو دس

یالا حالا بامن برقص

وااای میخوام فاز بگیرم  اسموک بده میخوام کام بگیرم

وااای میخوام فاز بگیرم  مخ همتون رو گاز بگیرم

با یه موزیک بمب  موزیک بمب  موزیک بمب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ميانگين سني شما كدام است ؟
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 812
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3103
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 1,342
  • بازدید سال : 35,735
  • بازدید کلی : 1,454,694